Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele

30 hodin

Ověř nápad v rekordním čase a rozjeď vysněné podnikání

  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
440 Kč 489 Kč
i
-
+
>> „Skvělá ‚mapa‘ pro všechny, kteří nechtějí, aby jejich nápad zůstal jen v šuplíku.“
— Roman Šiser, inovační manažer společnosti Škoda Auto <<

>> Chcete začít podnikat, ale stále váháte? Rozšířit portfolio o nový výrobek či službu? Nebo bez rizika zjistit, kam až to může váš nápad dotáhnout? <<

O knize

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu, kniha vás naučí být sám k sobě upřímný, využít naplno kritické myšlení a svůj záměr podrobit za pomoci praktických úkolů a nástrojů zkoumání z mnoha perspektiv.

V knize se mimo jiné dozvíte

- Kolik peněz a let života jste vlastně rozvíjení svého nápadu ochotni věnovat.
- Zda je důležitější detailní plánování a testování, nebo jen správné načasování.
- Jak eliminovat rizika, která mohou vaše podnikání zničit hned v zárodku.
- Prvotní nadšení nás až k cíli nedostane a dlouhodobá motivace vyžaduje rafinovanější přístup.
- Ani sebelepší nápad nestačí, pokud nedává smysl zákazníkům.

Během 30 hodin práce rozložených do jednoho měsíce najdete odpověď na otázku, jestli má váš nápad šanci na úspěch a stojí za to se do něj pustit.

O autorovi

Dalibor Pulkert (* 1988) je podnikatel, školitel a inovátor, který se věnuje zejména podpoře české staroušové scény. Je spoluzakladatelem inovační laboratoře Outboxers, kde mimo jiné pomáhá začínajícím podnikatelům s rozvojem a velkým klientům s ověřováním nápadů na trhu a rozjížděním produktů i firem na klíč. Mezi ně patří například Škoda Auto, ČSOB, Vodafone, Česká spořitelna a řada menších firem. Se ženou a dvěma dětmi žije v Praze.

Mohlo by se Vám líbit:

Hraj fér a vyhraj
Hraj fér a vyhraj
Michael Dell
319 Kč399 Kč
Čtyři směry business myšlení
244 Kč349 Kč
Radikální otevřenost
Radikální otevřenost
Kim Scottová
359 Kč399 Kč
Cukr a bič nefungují
Cukr a bič nefungují
Paul L. Marciano, Ph.D.
244 Kč349 Kč
Parametr Hodnota
Autor Dalibor Pulkert
Překlad -
Rozměry 164 x 232 mm
Datum vydání 2024
Počet stran 356
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-220-4
EAN 9788075552204
Katalogové číslo ZME1260
Vydavatel Jan Melvil Publishing
>> „Skvělá ‚mapa‘ pro všechny, kteří nechtějí, aby jejich nápad zůstal jen v šuplíku.“
— Roman Šiser, inovační manažer společnosti Škoda Auto <<

>> Chcete začít podnikat, ale stále váháte? Rozšířit portfolio o nový výrobek či službu? Nebo bez rizika zjistit, kam až to může váš nápad dotáhnout? <<

O knize

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu, kniha vás naučí být sám k sobě upřímný, využít naplno kritické myšlení a svůj záměr podrobit za pomoci praktických úkolů a nástrojů zkoumání z mnoha perspektiv.

V knize se mimo jiné dozvíte

- Kolik peněz a let života jste vlastně rozvíjení svého nápadu ochotni věnovat.
- Zda je důležitější detailní plánování a testování, nebo jen správné načasování.
- Jak eliminovat rizika, která mohou vaše podnikání zničit hned v zárodku.
- Prvotní nadšení nás až k cíli nedostane a dlouhodobá motivace vyžaduje rafinovanější přístup.
- Ani sebelepší nápad nestačí, pokud nedává smysl zákazníkům.

Během 30 hodin práce rozložených do jednoho měsíce najdete odpověď na otázku, jestli má váš nápad šanci na úspěch a stojí za to se do něj pustit.

O autorovi

Dalibor Pulkert (* 1988) je podnikatel, školitel a inovátor, který se věnuje zejména podpoře české staroušové scény. Je spoluzakladatelem inovační laboratoře Outboxers, kde mimo jiné pomáhá začínajícím podnikatelům s rozvojem a velkým klientům s ověřováním nápadů na trhu a rozjížděním produktů i firem na klíč. Mezi ně patří například Škoda Auto, ČSOB, Vodafone, Česká spořitelna a řada menších firem. Se ženou a dvěma dětmi žije v Praze.

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.