- 10 %
- 10 %
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.
Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.
Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:
Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.
Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.
Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:
Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.
Parametr | Hodnota |
Autor | Rory Sutherland |
Překlad | Lenka Lichtenberg |
Rozměry | 140 x 202 mm |
Datum vydání | 2021 |
Počet stran | 400 |
Typ vazby | pevná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-134-4 |
EAN | 9788075551344 |
Katalogové číslo | ZME1220 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Rory Sutherland |
Překlad | Lenka Lichtenberg |
Rozměry | 140 x 202 mm |
Datum vydání | 2021 |
Počet stran | 400 |
Typ vazby | pevná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-134-4 |
EAN | 9788075551344 |
Katalogové číslo | ZME1220 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.