Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele

Hitmakeři

Tajemství popularity v éře rozptylování

  • Skladem
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
332 Kč 369 Kč
i
-
+

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

  • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
  • že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
  • že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
  • jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
  • že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
  • jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
  • proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
  • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
  • proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
  • že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Mohlo by se Vám líbit:

Na volné noze
Na volné noze
Robert Vlach
629 Kč699 Kč
Myšlení, rychlé a pomalé
535 Kč629 Kč

Více o knize

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí.

Dozvíte se například:

  • proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)
  • že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu
  • že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct
  • jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí
  • že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy
  • jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele
  • proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny
  • jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu
  • proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít
  • že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu

O autorovi

Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.

Parametr Hodnota
Autor Derek Thompson
Překlad Filip Drlík
Rozměry 143 x 215 mm
Datum vydání 2017
Počet stran 344
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-026-2
EAN 9788075550262
Katalogové číslo ZME1164
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Derek Thompson
Překlad Filip Drlík
Rozměry 143 x 215 mm
Datum vydání 2017
Počet stran 344
Typ vazby měkká
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-026-2
EAN 9788075550262
Katalogové číslo ZME1164
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.