- 10 %
- 10 %
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:
Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.
Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.
Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:
Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.
Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.
Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
Parametr | Hodnota |
Autor | Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot |
Překlad | - |
Rozměry | 140 x 202 mm |
Datum vydání | 2019 |
Počet stran | 328 |
Typ vazby | Pevná bez přebalu |
Přílohy | - |
Barva | barevná |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-084-2 |
EAN | 9788075550842 |
Katalogové číslo | ZME1191 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot |
Překlad | - |
Rozměry | 140 x 202 mm |
Datum vydání | 2019 |
Počet stran | 328 |
Typ vazby | Pevná bez přebalu |
Přílohy | - |
Barva | barevná |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7555-084-2 |
EAN | 9788075550842 |
Katalogové číslo | ZME1191 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.