- 30 %
- 30 %
Celý svět blázní po kreativitě.
Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí.
Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu.
Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi.
Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem.
Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování.
Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa.
Celý svět blázní po kreativitě.
Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí.
Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu.
Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi.
Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem.
Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování.
Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa.
Parametr | Hodnota |
Autor | Petr Žák |
Překlad | - |
Rozměry | 170 x 235 mm |
Datum vydání | 2017 |
Počet stran | 344 |
Typ vazby | měkká |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87981-23-8 |
EAN | 9788087981238 |
Katalogové číslo | ZMO1714 |
Vydavatel | Motiv Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Petr Žák |
Překlad | - |
Rozměry | 170 x 235 mm |
Datum vydání | 2017 |
Počet stran | 344 |
Typ vazby | měkká |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87981-23-8 |
EAN | 9788087981238 |
Katalogové číslo | ZMO1714 |
Vydavatel | Motiv Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.