Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Není na skladě

Nová pravidla marketingu a PR

  • Není na skladě
Kdy knihy expedujeme?
261 Kč 290 Kč
i
Vyprodáno

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.

David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.

Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.

Obsah:

  • Jak web změnil pravidla marketingu a PR
  • Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní
  • Nová pravidla marketingu a PR
  • Přímé oslovení zákazníkůi
  • Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků
  • Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh
  • Nová pravidla vydávání zpráv
  • Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu
  • Fóra, wiki a vaše cílová skupina
  • Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu
  • Webové stránky bohaté na obsah
  • Akční plán pro využití síly Nových pravidel
  • Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu
  • Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací
  • Jak psát pro vaše kupující
  • Jak web ovlivňuje proces nakupování
  • Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících
  • Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím
  • Nová pravidla pro oslovení médií
  • Blogujte, abyste oslovili zákazníky
  • Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné
  • Social networking stránky a marketing
  • SEM: marketing ve vyhledávačích
  • Uskutečněte to!

Více o knize

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium – vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé – oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu.

David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi.

Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.

Obsah:

  • Jak web změnil pravidla marketingu a PR
  • Stará pravidla marketingu a PR jsou v online světě neefektivní
  • Nová pravidla marketingu a PR
  • Přímé oslovení zákazníkůi
  • Webová komunikace pro přímé oslovení zákazníků
  • Blogy: zapojte miliony horlivců, aby vyprávěli váš příběh
  • Nová pravidla vydávání zpráv
  • Doručování audio obsahu prostřednictvím podcastu
  • Fóra, wiki a vaše cílová skupina
  • Buďte nakažliví: web pomáhá rozpálit cílovou skupinu
  • Webové stránky bohaté na obsah
  • Akční plán pro využití síly Nových pravidel
  • Jste to, co publikujete: sestavení vašeho marketingového a PR plánu
  • Online Thought Leadership: vaše organizace jako důvěryhodný zdroj myšlenek a inovací
  • Jak psát pro vaše kupující
  • Jak web ovlivňuje proces nakupování
  • Jak využívat vydávání zpráv k přímému dosažení kupujících
  • Online mediální místnost: vstupní brána nejen k médiím
  • Nová pravidla pro oslovení médií
  • Blogujte, abyste oslovili zákazníky
  • Podcasting a video: tak dobře a tak jednoduše, jak jen to je možné
  • Social networking stránky a marketing
  • SEM: marketing ve vyhledávačích
  • Uskutečněte to!
Parametr Hodnota
Autor David Meerman Scott
Překlad Jitka Plchotová
Rozměry 168x230
Datum vydání 2008
Počet stran 272
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-86815-93-0
EAN 9788086815930
Katalogové číslo ZR730
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor David Meerman Scott
Překlad Jitka Plchotová
Rozměry 168x230
Datum vydání 2008
Počet stran 272
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-86815-93-0
EAN 9788086815930
Katalogové číslo ZR730
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.