Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Není na skladě

Princip vděčnosti v byznysu

  • Není na skladě
Kdy knihy expedujeme?
224 Kč 249 Kč
i
Vyprodáno

Zefektivněte svůj byznys! Naučte se účinně komunikovat s lidmi a využívejte sociální sítě pro lepší propagaci svého podnikání.

Už jste ve firmě zkoušeli rozjet kampaň na Facebook nebo propagovat svůj výrobek pomocí jiných sociálních sítí a médií? Nevyšlo to úplně podle vašich představ? Říkáte si, že tento druh propagace není pro vás, nechce se vám s ním ztrácet čas nebo vám vaše značka nepřipadá natolik zajímavá, aby se touto cestou dala vůbec propagovat? Gary Vaynerchuk vám ve své knize ukáže, jak na to! A také na konkrétních případech vysvětlí, proč je využití sociálních médií v dnešní době pro každou firmu nezbytností.

Autor knihy Princip vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Economy), rozhodně není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své poznatky v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky principu vděčnosti.

O čem že to všechno vlastně je? Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit – nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu – je přece skvělý!“ říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To, že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra.“

Mohlo by se Vám líbit:

Ninja inovace
Ninja inovace
Gary Shapiro
189 Kč290 Kč
43 chyb v podnikání
43 chyb v podnikání
Duncan Bannatyne
90 Kč250 Kč

Více o knize

Zefektivněte svůj byznys! Naučte se účinně komunikovat s lidmi a využívejte sociální sítě pro lepší propagaci svého podnikání.

Už jste ve firmě zkoušeli rozjet kampaň na Facebook nebo propagovat svůj výrobek pomocí jiných sociálních sítí a médií? Nevyšlo to úplně podle vašich představ? Říkáte si, že tento druh propagace není pro vás, nechce se vám s ním ztrácet čas nebo vám vaše značka nepřipadá natolik zajímavá, aby se touto cestou dala vůbec propagovat? Gary Vaynerchuk vám ve své knize ukáže, jak na to! A také na konkrétních případech vysvětlí, proč je využití sociálních médií v dnešní době pro každou firmu nezbytností.

Autor knihy Princip vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Economy), rozhodně není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své poznatky v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky principu vděčnosti.

O čem že to všechno vlastně je? Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit – nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu – je přece skvělý!“ říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To, že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra.“

Parametr Hodnota
Autor Gary Vaynerchuk
Překlad Andrea Hodaňová
Rozměry 140x210
Datum vydání 2011
Počet stran 216
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7413-167-7
EAN 9788074131677
Katalogové číslo ZR1124
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Gary Vaynerchuk
Překlad Andrea Hodaňová
Rozměry 140x210
Datum vydání 2011
Počet stran 216
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7413-167-7
EAN 9788074131677
Katalogové číslo ZR1124
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.