- 10 %
- 10 %
Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní.
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!
Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.
Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní.
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!
Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.
Parametr | Hodnota |
Autor | Daniel H. Pink |
Překlad | Viktor Horák |
Rozměry | 143 x 215 mm |
Datum vydání | 2013 - Melvil Publishing |
Počet stran | 256 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87270-63-9 |
EAN | 9788087270639 |
Katalogové číslo | ZME1131 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Daniel H. Pink |
Překlad | Viktor Horák |
Rozměry | 143 x 215 mm |
Datum vydání | 2013 - Melvil Publishing |
Počet stran | 256 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87270-63-9 |
EAN | 9788087270639 |
Katalogové číslo | ZME1131 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.